the big T day =)

T står fr träning! i morgon blir det träna v, inga bortförklaringar eller något.. det ska bara bli av så när jag vaknar i moron står väskan packad vid dörren, på med skorna och iväg mot TR. :D efter träninge ska jag möta upp denne Johanna Korte, och vi ska solelisola :D fuck så nice :D

Idag har det blivit rundor på stan med Ronja Madde & Nadja. Mkt trevligt, efter rundan på stan så hänkade jag på Madde och Ronja till bäcken (Ankarsrum) för att hjälpa mina flickor med att färga håret, det var nicee.. vi var skiiiiit snyganär vi styrde runt där med färg burkarna, jag skenade runt där i leggings och linne, madde och ronja i en stor t-shirt och vi tittar ut genom fönstret och ser att Robin, Petter, Dossan och Affe är på väg upp.. panik! på med mer kläder.! jag vill ju inte fläscha mina trosor för dom inte.. :P haha..

tog oss lite kaffe, sen skyndade jag på ronja att kamme te sa så vi kunde åka in till stan då hon skulle på vofflor hos sonny och jag skulle hem och börja med maten då vi ska ha middag i kväll :D Jag Madde Mammii och Maddes mamma :D men när jag nu kom hem, så skulle madde och henns mamma precis åka och handla.. suck, varför behövde jag köra så fort hem? haha så nu sitter jag här med en kall i handen och väntar på att dom ska komma tillbaka så vi kan börja med maten. tror det bli inbakad oxfile och potatisgratäng vettni.. jösses så nice.. :D

och en hemsk sak måste jag berätta, hade mina nya fina skor på mig i dag på stan, och vad tror ni har hänt? jag börjar få skav sko :S det värker på min hälsena.. =/ dumma pjuck, bli mjuk nångång.!

Nepp nu ska jag gå och starta ugnen, kanske hoppa in där och värma mig lite samtidigt, det är lite kyligt :P

Puss och hej hälsningar från mej


Kommentarer
Postat av: sanna

skav sko? hahahaa du är bra rolig frida :D

2009-03-25 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0