onsdagens dag...

har kommit hem nu och varvat ner lite, efter en mkt trevligt dag på jobbet och en lång tur på stan med mammiii =) och ett besök på öppnaförskolan med Bellsii..  =)

Jag steg upp så fort min klocka ringde vid 05.00, hoppade in i en dusch, åt lite frukost, fixa till mig lite och plattade mitt hår.. gick hem till mamma vid 06.40 och tvingade min pappa att köra mig till jobbet. Tack Pappa! på jobet möts jag av en alltid glad Tomas, det e så kul att jobba med han, för han har en humor som passar mig som handen i handsken, det blir ALDRIG tråkigt med han i närheten =) Jobbet gick som vanligt väldigt bra, inga konstigheter.. Klockan slog 12 och jag gick för att möta mammii på stan.. =)

Mammii och Bellsii befann sig på Mc, så jag fick mig lite mat jag med. Desse morötter dom har där e fan skit goa =) jag åt mååånga =)) vi gick sen vidare runt i lite affärer, Mamma handlade som vanligt massa kläder till Bellsii, gulligt <3 Men idag köpte hon även något till mig :D En svrt jeansKjol och ett par nya skooooor :D TACK MAMMA! <3

vi vandrade vidare till ÖF där vi sjöng lite sånger (HAHA) och fikade lite, innan vi tog en tur till på stadens trg och gator.. hitade ett par SKIT snygga byxor, men dom vägrade mamma köpa till mig.. eller ja det var inte ens värt att fråga ;) haha men dom har jag mina ögon på, kanske blir nästa inköp? :D

Vi gick hem sen, jag och Bellsii till oss och mamma till sig (ni som inte vet så bor vi grannar) men Bellsii vart så rastlös efter ett tag så jag fick klä på henne och gå ut och leka ett tag.. vi gick och mötte Mickan och Liam som var på väg hem från affären och följde med dom hem så barnen fick leka av sig lite.. Bella vart ruskigt trött och gnällig så vi gick efter bara 30 minuter igen kanske..

Lämnade henne hos mammii, och nu sitter jag hemma och har varvat ner lite.. har tagit på mig mjukisar och gosat ner mig under täcket... Det känns lite tomt utan en Bellsii som snarkar jämte, =/ Men hon fick sova hos mamma eftersom jag ska upp och jobba tidigt.. UPPSTIGNING klockan 05.00 :P

Madde och Amanda sitter i köket och dricker öl... Det skulle komma hit folk från norrköping i kväll och festa.. =/ FUCK om dom för liv sen när jag ska sova.. då kommer jag lacka sönder...! gaaaaah.. då sover jag borta! haha..

näe jag är hungrig.. jag ska ta ma en macka och en kopp te tror jag :D Massa gott ju =) sen blir det sov dags..

Sleep tight dont let the bedbugs bite! <3


Me like my new "inköp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0