...........

har verkligen vart super dåli på att uppdatera min lilla blogg här. men jag har inget att skriva tror jag.. nu på senaste har det hänt lite sm things hit och dit, i helgen var Sofie och Camill och lilla Engla i vika. skit kul att träffa dom var ute med Sofie och Linda i lösdags hade skit kul verkligen..

sen i går (tisdag) tog vi oss en tripp till överum (haha) drack lite öl och sprng EPA-LIA upp och ner, Johan sprang endast i string. hahaha höll på att skratta sönder.. det var skit kul.. ja tro eller ej men det kan faktiskt vara roligt i överum. hahaha

just nu sitter jag i soffan och bara softar lite. väntar på ett telefonsamtal från dagis.. hoppas dom ringer snart så jag kan hoppa in i en dusch sen känner mig inte direkt fräsch! men men får vara lite ofräsch ett tag till.. ska ju end inte gå någonstans. Jobbet ringde nyss också, frågade om ja kunde jobba i helgen och nästa hel. ja men varför inte det ka jag ju faktiskt =)

kolla bara skit som skrivs.. orka detta... goodbye bloggen återkommer när jag har något vettigt att förtälja. =)


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Var det du eller Linda som tog alla kort?

2009-05-06 @ 22:38:07
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0