Helt trött.

Sitter på jobbet, jag är verkligen skita trött, jag tycker inte att jag gör annat än att jobba hela tiden.! Jag har jobbat VARJE helg i hela maj, börjat klockan 07.00  fredag, lördag & söndag VARJE helg. nu ska jag vara ledig till helgen som kommer och hitta på något riktigt rolig, jag är barnledig också så jag tänker ju inte sitta hemma iallfall :P hahaha

ifgår var det trevligt med lite grilla iallalfall.. tackar er som var med, hade skit kul!! Kom hem runt 01.00 i natt Nona hjärtat väcker mig när hon kommer hem efter krogen, Robin ringer 05.20 och var pratsjuk. Bra med sömn man fått i natt då? nepp inte det minsta.. :P men i kväll blire bara lite piano en good movie kanske och godiiis :D gott..

Morsdag idag också. grattis på mig, min mamma och min mormor xD

Äe nu ska jag jobba vidare (: Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0