uppdat. pinn-kossan

några har undrat om det var ett litt barn som slagit mig med en pinne..

hade det vartiten liten unge hade jag nog inte kallat ungen kossa? haha..

Det var faktiskt en blond äcklig 21 årig kossa med stoooora problem...

tjockleken på pinnen va som... jag vet inte vad jag ska jämnföra med, men typ som en öl-burk och från den pinnen stack de ut kortare vassa pinnar tjocka som 2-3 pennor typ..

dumma lilla kossa... du har gjort ditt.... 




Idag var det Bellas första dag på dagis.. hon adevekligen skiiit kul, hon brydde sig inte om varken mig eller sin far, tittade inte åt oss en enda gång, då det blir nog inget svårt at skola in henne.. xD

i morgon är det en ny dag på dagis och en jobb 17-21på glocalnet.. någon som vill ha ett nytt abonemang.. frida fixar bra pris ;)

denna allergi tar kol på mig också.. jävla pollen... mina ögon och min näsa bara forsar!

nu börjar min brus-tablet verka.. nu blir det kaffe med Kenan och Demo, sen ska jag ta mig ett skaaaapligt säng-lut jämte terroristen <3

Kommentarer
Postat av: ....

Haha, herregud vad finns de för folk här i stan alltså. Det är ju så man får skämmas, haha.

2009-05-12 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0