dear lördag,

efter ett par timmars sömn är jag nu vaken igen, jag e forfarande skit trött, men måste ut i friska luften. Ska gå och möta Johanna nu vid 12 sen vidare hem till mamma och ner i hennes källare bland mi saker ochleta lite efter massa stuff ska ner till bolaget också en tur ;) e sugen på öl idag känner jag :D

igår vare mys på hög nivå i soffan med massa tända ljus och dragonheart på tv, den där draken var så sjukt söt haha. Min bästis var förbi på kvällen och de var väldans trevligt måste ja säga (: men men, jag får skriva mera sen mste gå nu om jag ska hinna allt som ska styras med.. (: hörs senare.

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0