Sliten..

ja det kan man ju säga att man är. efter 41 timmars vakenhet så tvär deckade jag och sov i 4 timmar innan det var dags att gå upp och träffa doktor äckel, och sen jobba i 7 timmar.. dom timmarna vad dom längsta i mitt liv, när ja kom hem från jobbet var det mars i säng för yttligare 9 timmars jobb bara några timmarsenare.. jagvar HEEEELT  död hela dagen i går, så när jag kom hem från jobbet, tog jag lite värktabletter lade mig ner i sängen skulle bara vila lite innan jag hade annat att göra. MEN råkade somna och nu 20 timmar senare vaknar jag. kan ju säga att jag behövde det. men nu e min kropp helt förstörd...... varenda led värker, jag e segast i världen..

Idag då, vad händer i dag? jag ska fixa lite här hemma tänkte jag när jag väl orkar, sen ska jag ta mig en promenad en lång en, helt själv med en Mp3 i öronen, gu så underbart känner jag. näe dags att sätta igång det som ska gras så jag kan gå ut sen (:

xoxo/Frida


min bästis är den bästa i världen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0