Väldigt tidig lördag.

Lördagen har bara varit här i några få minuter, sitter här på golvet i min ensamhet, men vad gör det jag har trevligt jag är så sjukt rolig att umgås med lixom. sitter och lyssnar på lie chill musik tvn på ljudlös datorn i knät och ett glas vatten jämte mig.. är inte ett dugg trött och det stör mig lite faktisk, men vad gör man? Sepe grannen har tagit sin vänner i handen och gått ner till krogen skulle behöva somna innan dom kommer tillbaka oc ska ha efterfest som dom har VARJE fredag och lördag till sena mornar får man väl säga härrom fredagen hade dom efter fest med dyng hög musik till halv 9 på morgonen! jag var skit arg det var min jobb helg. sov inte en blund på någon av nättena de helgen.. TUR så är jag nu ledig i 3 dagar, är det lika dant nästa helg igen så kommer jag hugga den jäveln rent ut sagt, har sagt åt han 10 000 tals gånger men dethjälper inte, vad gör man lixom? har aldrig haft detta problem innan?

aja sak samma, ska facebooka lite och sen se litepå tv och försöka somna, imorgon ska jag ta mig en lång prommenad när jag vaknar OM inte regnet öser ner förståss, då blire endast en prommenad till mamma <3

yeye nu orkar jag inte sitta i denna ställning längre, ska sätta mig i soffan (: hörs senare..

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0