"jag vill ha min apa"

Tisdag Tisdag, underbara tisdag. för det är det idag minsann för idag ska jag träffa snubben bättre än så kan det ju nästan inte bli :)

Lille snörpa har maginfluensan from hell också, tycker så synd om de "små" när dom e sjuka. hon är en kamin och helt bedrövlig, bara sitter stilla på samma plats framför tv, sover lite då och då. och det är väldigt ovanligt att hon sitter stilla hon brukar flaxa omkring även att hon är sjuk, men denna gång är hon riktigt sjuk. jag vet inte om jag ska ringa läkaren kanske? för han har verkligen haft feber i 5 dagar nu :( kanske är något utöver flunsan?hoppas inte det men ska ringa och höra med mamma hur hon mår idag :/  Pluppiiii <3

Nepp, nu ska jag dricka upp min cappuccino som jag har inhandlat och sen åka ut på lunch rundan här på jobbet. kan dricka rätt sakta dock ska inte iväg förrens 11.30 ;) lite alladin på tv också haha ja vilken förmiddag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0