Gokväll..

Sitter här hemma i min ensamhet, känner lite på fredags ro'n.. gud så skönt med fredag, nu är det helg igen och man behöver inte känna sig lat när man inte gör någonting alls..

Har en super duper dunder träningvärk idag, mest i ljumskarna helt fucking unbelievable. går typ som jag har en stock i röven lixom, haha (så illa är det inte faktiskt) men det känns så. Daniel hjälpte mig förut och visade hur man kunde stretcha just ljumskarna, och fy fablarns vad ont det gjorde. vi typ satt mitt i mot varandra på golvet så tog han sina fötter mot mina knän och pressade mina ben utåt sammtidigt som han höll i mina armar och drog min överkropp mot han, jag trodde seriöst att jag skulle gå av, slitas mittitu. fy fasiken alltså, den smärtan var obeskrivlig om något. ugga bugga. hoppas det känns bättre i morgon när jag ska jobba, springa upp och ner för trappor är ju ingen hitt när man har ont :P

tittade en sväng nu på finalen av singing bee, Men nu åkte Andres ur då bojkottar vi det programmet...

äe en kväll cigg och några telefonsamtal till Anna och Linda på de, sen skutt ner i säng, jobba i morgon bitti..

Tack Daniel föresten att jag fick låna din bil hem så jag slipper cykla till jobbet i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0