jag vråler med Linda

har haft en skratt eftermiddag/Kväll med Linda må ni tro. lustigt at vi jämt typ dör av garv, vi är nog rätt sjuka tillsammans =) Vi went on the town (på kass engelska) jag köpte en massa fin klädesplagg vet inte vad det är riktigt som jag sa på Vero
- Jag har hängt undan en klänning, öööh tunika,, öööh ah stor tröja eller ja vad det nu är, på Frida iallafall.. Den var fin faktiskt och idag vart den min =) gött =) vi tog en sån där gammal fika som vi brukar.. där var det också lite roligt..
L: jag vill ha en cola och en kladdkaka, eller nej en fanta eller nej elller ja.
F: Jag vill ha en fanta och en sån där fyrkantig choklad grej
L: ame det är ju en kladdkaka
F: fast när det är ju du som har en kladdkaka
L: eeh just det öööh.. näe?
då la sig Fatmir i, en brownie vill du ha alltså..
L & F: Just det så heter det.

kanske ingen som fattar hur kul det var när det bara läses  men hade ni varit med så hade ni skrattat.

Jag och Linda bestämmde oss iallafall för att träna tillsammans idag på Tjust rehab där jag tränar, så vi traskade hemmåt hon till sig och jag till mig för lite ombyte och av dumpning av barn. Jag åkte ner till Linda och fick som vanligt vänta på na :P hehe näe ni gick ut mot bilen så fäller hon denna komentar..

L: Ååååh titta en fallskärm!!! eller nej vad heter det, öööh stjärnfall!

HAHAHAH jag dog där en stund vi åkte till T.R iallafall och satte i gång med helvetes passet. fyfan! vi började med lite kondition.. linda på en ja eeeh  vad kan detvara, ser ur som hon trampar trampbil ståendes och håller i 2 pinnar typ HAHA  och jag på spring bandet iallafall.  körde lite där och sen gav vi oss ann maskinerna.. och när vi kom till "sit-ups" maskinen kom det igen!

L: ååh hur orkar du jag har inga magmuskler!!
F: det har faktiskt jag men dom syns fan inte.

och då dog linda.. HAHA vi körde och körde, Linda fick mig att ta 76 kg i benpressen när jag vanligt vis brukar ta typ 32 för jag tycker det e lagom.. hon stod där

L: en gång till frida ta i.
F: vafan har ju gjort 2 gånger nu
L: 10 gånger frida kom igen..
F: Fnys.
L: 1 till nu då kom igen.
F: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

hon sa att jag lät som en   jävla björn, så ja, jag tog ju i så jag höll på att spricka.. hade verkligen skit kul när vi tränade, skratta som fan hela tiden det där var bara lite av det roliga även om ni som läsare inte fattar det roliga i det lixom.. HAHAHA me jag dööör.

Nu ska jag äta lite macka och dricka ett glas Juice och ringa Anna, hörs maby later..

Linda jag tycker om dig =) HAHA






Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, den bäste dagen på lääänge du vännen! Sinnes va roligt de. JA MEN va fasen. Du sitter där o tar i me dina 36kg haha.. KOM IGEN NU FRIDA, detta klarar du. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH pust och stonk". Du lät som en grizzly om jag tänker efter lite. Haha, alla inne på gymmet hörde oss iallafall när vi skrattade ;) HAHA, jag kom just på en mkt rolig sak också.. HAHAH. När du skulle hoppa upp på den där grejen för att "dra dig upp". "HUR GÖR MAN DÅ?" HAHAHAHA.. "Nej för fan de här orkar inte jag" :D OHHH gud. Vi måste tamejtusan gå o träna snart igen alltså.. hehe.. Tycker om dig också, vännen! Puss på da!

2008-11-20 @ 21:54:40
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Ojävlar vilket låååååååååååångt inlägg. Bara för dig att läsa ;)

2008-11-20 @ 21:55:17
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0