kanon kväll

Fy sinnes, är dagens ord, mår kanon dåligt. men man mår som man förtjänar har jag hört...

hade skit kul igår, tack till er som gjorde min kväll minnesvärd. =)

Var på jätte dåligt humör i går när jag vaknade jag reste ragg åt allt tror jag, det behövdes inte mycket för att jag skulle explodera.. Började ju jobba vid 07.00 bara det kändes så förjävligt! fick slita arslet av mig på jobbet as mycket att göra. Men är jag slutade åkte jag och hämtade Danne (då jag lånade hans bil kvällen innan) vi åkte ut till Hjorten och åt en bit mat =) tror det var lite där skon klämde på morgonen NO FOOD i magen. och då är jag känd för att vara jävligt lättirriterad.  efter maten åkte vi hem till danne igenoch spelade lite Tv-spel. något bilspel och jag kan ju säga så mycket som att HAHA DANNE DU FICK PISK!  =) sen var det dags att åka och hämta Bella åka hem och ge henne lite krubb och lite pussar =)

när hon hade somnat och jag hade duschat åså åkte jag ner till Danne igen, skulle ta ett par öl med honom Nettan och Erik. men Nettan och Erik kom aldrig, istället kom Jonny David Linda & Carro. hade svin kul. skratta massor.. vi vinglade ner till briggen lite efter 12 satt där i kanske ja 10-15 minuter och sen vinglade vi alla + Erik och Nettan -Linda  vidare mot Jurassichärrys. (Harrys) där vi var till stängningdags. dansade loss som vanligt. hade dö roligt, Jag och Carro rockade som fasiken minns jag haha, så go..

vid stängningsdags gick jag Carro och Jonathan upp till åhmans där vi vart kvar tills 4 så la jag benen på ryggen och sprang hem, visste ju att Bella skulle vakna runt 08.00 idag..

Mycket riktigt 08.00 vaknade mitt lilla troll, och troooooo mig det var jobbigt att gå upp då, allt snurrade fortfarande, gick och gjorde välling åt henne och medans hon åt den hoppade jag in i en snabb dusch. =)

så idag har dagen passerat liggandes i soffan framför barnkanalen, med Bella på golvet bland alla leksaker. =)

usch jag känner mig så ensam här nu =( ingen är här inte ens mitt galna barn, det är väldigt tyst =( Skjuttsade Jonathan och Bella till Jessica och Theo för ett tag sen och ska hämta dom igen om några timmar, men vad gör jag tills dess?  Hjälp?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0