miss tröttson.

Jag behöver skratta av mig, Liiiindaaaa, kom över på en kaffe!!!

Idag vart en lång tripp på stan igen, Med syster Mickan och Liam.. idag var jag en duktigt Frida, handlade typ inget, endast en skjorta till mig själv som min kropp skall bära på fredag var det tänkt..

Lovade ju att lägga in lite bilder på det jag inhandlade i går men det har hänt något.. The sladd is borta for the kamera. min syster (Amy) kommer halshugga mig när hon får reda på det.. det är ju faktiskt hennes nya kamera jag använde mig av.. men men, tror den ligger här..... någonstans iallafall (:

Jag är en väldigt trött Frida i dag hjärnan sänder inte rätt signaler till resten av mig, inget hänger med som det ska, vet inte hur många gånger som jag har snubblat på mina egna fötter, sinnes sjukt, slagit i golvet säkert 2 gånger, not my day!

Nu blir det en köpp varmt The och en liten kik på Tv sen somna när det är dags för jobbet i möra =) och efter jobbet blire som vanligt lite träna träna träna =) det lääängtar jag efter ; )

chipp

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Kanske någon liten bustjej som har flyttat den ;) Frida vi kommer till viken om någon vecka och stannar mån-sön jag och Linda pratade om att ta en fika då kan vel du också hänga på så kan små töserna lka av sig lite

2008-11-26 @ 22:48:17
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0