fy alltså!

fan säger jag bara, nu efter operationen är min mage jätte svullen visst det förstår jag, men idag såg jag det! nog att den är blå gul lila och svullen så tyckte jag endå att det inte syndes så mycket när jag hade kläder på mig, MEN SKENET BEDRAR i dag när jag tog på mig mina "vanliga" kläder, (Jeans och en snygg tightare tröja) så visst i helvete ser det ut som jag är typ GRAVID! magen bara putar ut alltså. Fetto Frida är mitt nya namn. jag vägrar gå ut så här när magen e så svullen, det blir att ta på sig mjukisarna igen och en stor t-shirt och krypa ner i soffan..

Våra bästa år börjar ju endå nu snart, det börjar bli intressant nu.. shit hoho e dö nyfiken på vad som kommer hända, soffan väntar ses på stan om några veckor när magen är som den ska igen..

Peace /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0