gooood moooorning!

Vaknade för en stund sen, fett trött.. fan vad konstigt det känns att få sova tills man själv vill vakna =) det var över 9 månader sen jag gjorde det vill jag lova. Jag vaknade inte ens i morse när bellan vaknade och var hungrig, jag som ALLTID brukar vakna så fort hon rör på sig. sjukt, börjar nog bli för bortskämd när det gäller henne nu när jag e hos mamma ett tag, jag behöver inte göra något inte byta blöjan inte ge henne någon mat, ja INGENTING ioförsig kan jag inte göra så mycket, jag får ju inte bära på henne just nu, så så fort mamma ska göra någonting (utanför hemmet) så måste hon ju ta med sig bellan.. Ibland saknar jag henne faktiskt.. yeye

Idag händer det inte heller så mycket. Blir lugnt som vanligt, ska ta mig en dusch, lite frukost och sen bara lite mys, men till kvällen tar jag mig nog upp till syster och är där och myser, det e ju endå fredag, då kan man ju inte sitta hemma, eller? :P

update later. Love /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0