Ny vecka.

Vecka 40 har startat... Måndag igen, usch vad segt det är med måndagar. vad händer en dag som denna.? ja du, är fortfarande sjukskriven tills på lördag då börjar jobbet igen, gud så skönt att få komma i form igen, smärtan i magen har gått över, sårena kliar lite bara men det visar ju bara att såren håller på att läka =D Tänkte jag skulle försöka mig på att träna idag, 2 veckor sen nu, shit det känns i kroppen må ni tro.

åh en tanke slog mig, MALIN KOKMMER HEM IDAG! ååh min bästaste Malin..  <3
Tjej kväll ska vi ha någon kväll i veckan också, Jag Malin och Charlotte, laga lite god mat dricka lite vin och en ansiktsmask, skööönt, som ett mindre spa =)  skulle behöva åka på hälsohem en vecka eller 2, bara få vila upp mig, utan barn och utan styr, fy fåglarna så skönt...

Det är redan fullt ös här.. Bella Maja och Izabelle sitter och leker på golvet, leksaker ÖVERALLT, men det är endå relativt lugnt.. Christine är hemma från skolan, så hon sitter och halvsover här brevid i en av fotöljerna. Gick in och väckte henne vid 8 i morse, när alla andra barnen var uppe, tyckte det var jobbigt och vara själv med alla 3, shit vilken tur att man inte är ensamstående 3 barns mamma, småå barn också. äe det hade nog blivit psyket för mig väldigt snart tror jag..

Nej nu är det dags för lite frukost och en dusch, hörs senare kära kära blogg.. PUSS /Frida

Kommentarer
Postat av: E.

hej på dig :), Jo det va ett riktigt bra tag sen. Jag är då inte så uppdaterad men Grattis till barnet lilla mamma :) allt bra?

2008-09-29 @ 11:36:54
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0