Söndag.

Morrn morrn allesammans. Söndag idag då alltså. ja varför inte? skönt med lite vila, även om jag tror det kommer vara fullt upp idag, inte en dag men bara vila här inte.. vart lite dåligt med skrivande igår känner jag, men hade verkligen fullt upp no time left for some blogging lixom :P hade en väldigt trevlig eftermiddag/kväll/natt igår måste jag säga (: Mycket trevligt =D ja det bara spritter i kroppen här idag känner jag.. ja gud ja =) haha. vart rätt sent i natt kom hem 20 över 4 tror jag. trött trött trött väldigt trött.. men ja som sagt trevligt. =)

vad händer idag då.. Jo ska försöka laga Charlotter jävla moppe.. (dock bara fixa bakdäcket så de går att pumpa) Rikard skulle hjälpa oss med det på Euromaster Tack Rikkiii... Sen ska vi hinna fixa med en bil också, hur vi nu ska hinna det, sen ska även Bellan träffa pappa idag.. Sin pappa alltså, pratade med han lite smått i natt och han skulle höra av sig idag. så det hoppas jag ju att han gör, jag tänker ju nämligen inte lägga energi på att springa och jaga han så han ska träffa sin dotter, inte mitt ansvar. Vill han så hör han av sig annars får det vara helt enkelt, vi har det bra om dagarna endå =)

Usch tiden bara rasar iväg, både klockan och dagarna. Bel blir 1 år om mindre än 3 månader, helt sjukt vad tiden går fort vart tar dagarna vägen när man passerat dom? ja du det var en bra fråga..


prinsessan <3


MALIN KOMMER HEM I MORGON <3


näe nu måste jag göra det som hör morgonen till, är lite sent ute idag känner jag =) Later /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0