Tisdag.

Massagen i går kväll, säger bara värsta gås-huden EVER! Tack Christine. =)
Men då var det morgon igen, BellaGnäll vaknade för ett tag sen och bara skrek som en jude. Trodde nästan hon hade ramlat ur sängen och slagit halvt ihjäl sig, var precis livrädd kände att hjärtat stannade till ett tag där. usch vad jobbigt sådant är när man bara hör ett gallskrik. men så fort jag vaknade och tittade på henne så börja hon skratta och ropa på mig. Mamma Mamma Mamma, hi hi hi typ.. Åh söt unge! <3 så hon ville nog bara att jag skulle vakna så hon kunde leka. :P Nu sitter hon här på golvet, pussar åt mig och leker med alla leksakerna babblar massor, fattar inte ett ord :P

Ska träffa min gumma idag när hon vaknar :D skickade ett medelande till henne vid halv 8 och sa att jag var vaken och bara lääängtade tills hon vakna :P  Så idag blir det lite shopping och massa fika med min gumma :D Like it!

Näe nu ska jag kasta Bella tillbaka i sängen, hon e skit trött så hon ska få sova ett tag till =) Hon är rätt bra att ha och göra med min lilla skit unge. Hon somnar typ runt 20.30 varje kväll, sover till ja oftast 09.00 - 09.30 (förutom just idag) är sedan vaken 1 timmer eller 2, somnar igen och sover ca 2 timmar till. det är skit bra, då hinner man med allt mitt morgonstyr. Dvs, Duscha äta lägga i en tvätt maskin & plocka lite. Det är min ständiga "morgon rutt"

Japp då var det dags för morgon rutten =)

Later dudes /Frida





Hetare får man ju leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0