Yeye..

nu har jag fattat att jag får leva med stor magen några dagar, har smält det nu, tänker inte på det längre.. eller jo nu när jag började skriva om det så börja tänka på det igen, yeye. thats life, jag är av med den andra smärtan jag hade konstant iallafall och det e ju as skönt! detta går snart över, och magen sjunker snart in till det vanliga igen=) greeeejt...

Fan jag längtar tillbaka till norrköping! Till Malin, min Malin och till alla andra för den delen också, Lovisa Johan jaa, alla dom trivdes som fisken i vattnet i norrköping bland dom människorna, dom var som jag. alltså åå den känslan ni kan nog inte ens föreställa er något liknande, funderar starkt på att flytta dit, eller jag SKA flytta dit, men måste reda ut saker och ting först, måste planera, lite svårt att bara packa ner mig bella och vårat liv i en säck och dra lixom, det funkar inte riktigt så, tyvärr. men snart mina norrping vänner, snart kommer jag för att stanna =) wweeeii.. Miss you guys <3

Pratade med syster precis, hon ksulle till Lager, och jag måste ju följa med, vi skulle åka MOPPE asg!! det kan ju bli intressant =) åka moppe med magen, jaa, jag får nog springa jämte :P haha.. men näe det ska ordna sig..

Pratade med ögongodiset nyss också, hoppas på att få se han i kväll =) inte omöjligt =) så vackert att titta på =)

Måste fräscha upp mig lite nu.. Update later again =) Löööööööve /Frajda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0