Vet ni?

.... just nu är jag faktiskt J Ä T T E trött minst sagt på att jag börjar likna någon jävla, jag vet inte GUD fan. varför vart allas intriger, allas problem MIN sak? Fine, jag ställer upp för mina vänner om dom/ni behöver prata, jag finns där. men någongång kommer det en gräns och den gränsen har passerat FÖR LÄNGE SEDAN. Min telefon går varm, problem hit, problem dit, problem där och lite där jag är ledsen, jag mår dåligt, jag är så förbannad, vad ska jag göra, hur ska jag göra? I'M SORRY men jag är inte gud, jag vet inte allt jag kan inte LÖSA allt.. varför ska jag lösa det över huvudtaget egentligen? jag KAN finnas där som en stöd pelare, men som sagt jag är inte gud!

jag orkar inte med allas tjat om deras problem längre! jag hinner ju fan knappt andas! så om alla bara kunde varva ner lite?!

allt man säger och gör ger ALLTID konsekvenser förr eller senare hur eller hur, klarar man inte det, då skulle man använt hjärnan lite bättre innan! Stå era kast, stå för det ni sagt, stå för det ni gjort. börja med ärlighet så ska ni se att saker blir jävligt mycket bättre..

nu stänger jag av mobilen, kopplar ur datorn, låser in mig och tar min familj med mig! ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Någon som vet

Inte för att vara elak men det kanske är dags att du börjar leva efter dina egna råd? För ärligt talat så stämmer inte detta in på dig:

allt man säger och gör ger ALLTID konsekvenser förr eller senare hur eller hur, klarar man inte det, då skulle man använt hjärnan lite bättre innan! Stå era kast, stå för det ni sagt, stå för det ni gjort. börja med ärlighet så ska ni se att saker blir jävligt mycket bättre

2009-12-15 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0