res-feber

Nu börjar det komma som fasiken, öronsnibbarna är as varma, jag är nervös. väskan är färdigpackad nojjan slår till över bagaget (är väskan för tung? tänk om dom tror att väskan innehåller en bomb?) sepe vilka nojjor... hade samma nojjor när vi skulle åka till turkiet 2007 och det gick ju hur bra som hällst ;) men iallafall nojjan finns där...

jag kommer lida av saknadhet hela veckan fan, det kommer göra ont...men jag vet att när jag kommer hem kommer jag uppskatta det jag har så fruktansvärt mycker mer <3

Mi Belloliiitaaa, shit henne kommer jag nog nästan att avlida utan, har varit borta från henne max 2 nätter innan och nu handlar det om 9 nätter!!!!!!!!!!!! jag kommer dö! jag börjar nojja över också denna grej "tänk om det händer henne något när jag eborta och jag inte kan ta mig hem" vadfan ska jag ta vägen då? jag snor en kamel eller nått och galopperar hem fan.. usch usch bort dumma tankar bort!!

minuterna rasar iväg, och det börjar närma sig egypen bara mer och mer... ååååååh mamma..... ja henne kommer jag och sakna också... mi mamiiiliiito <3

händerna skakar, behöver kaffe fifan.. bäst att starta kaffebrygaren... hmm undra om det finns svensk kaffe på hotellet? hahah damp damp damp...



snart e vi där =)


Nu blir det kaffe med prinsen <3

Later.. Pusss

Kommentarer
Postat av: Molly

Saknar dig med!



Ha det bäst i Egypten, försök att inte få med er så mycket sand hem.. det kryper in överallt :P

2009-02-10 @ 14:19:41
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0