Kaffe Kaffe Kaffe.

Ja jösses vad det är gott med kaffe så här på natt kvisten.. då sitter man här en vaken natt till med sömn problem.. aja men sova ska jag om jag då ska ta stekpannan till hjälp och decka mig själv..

Tog ma en skaaaplig cykel tur förut med min bästis, vi cyklade konstant i 2½ timme, tro mig jag hade röv ont när jag klev av cykeln kunde knappt gå gick som om jag skulle haft en stock i röven eller nått hahah, nej kanske inte så illa men det gjorde nästan ont att gå faktiskt.. men nu känns det bättre i bak-delen ;)

jag vill bara säga det att jag tycker min bästis är bästast i heeeela världen, min bästis kan man säga allt till och vara riktigt öppen med, man kan ha sjukt bra diskussioner också och det är inte många man kan det till/med :D i löööööv my best friend! massa massa massa <3

nepp nu ska det blossas..

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0