tummen upp för all dagis personal!

Jag kan verkligen säga det att jag beundrar verkligen folket som jobbar på dagis, huuuur orkar dom egentligen?

Jag har varit hos min syster nu (Charlotte) hon har 4 barn, min andra syster var där (Mickan) med sina 2 barn, och jag var där med Belinda, fy hunna in i jag vet inte vad vilket liv det var. Liam och Izabell bråkade om vems kusin Belinda egentligen var, dom vägrade att "dela" på henne dom slogs och bråkade om henne, och tillslut så gick Belinda och lekte med Maja istället hon tyckte nog att det var lugnast så, Lowe mest bara låg och såg söt ut som vanligt Stoffan satt vid sin dator och Christine låg i soffan och kolla tv med sin kille ;) Anders flamsa runt med all tvätt i högsta hugg, Mickan var trött och på dåligt humör och Charlotte stressade runt och gjorde mest ingenting tyckte jag ;) haha men det var trevligt, men som sagt väldigt krävande med alla dessa barn som senare skulle spela på varsit instrument blandannat visselpipor, trodde ett tag att mitt huvud skulle gå i bitar..

tillslut palla inte mickan mer och tog med sig liam och lowe och drog hem, det vart inte spreciellt lugnare för det leken fortsatte som aldrig förr, dom krockade med varanda och grät en skvätt dom brottades på mattorna och hade skrik tväling, vem skrek högst? ja fy hunna. JAG BEUNDRAR VERKLIGEN DAGIS PERSONALEN! hur orkar dom hur orkar dom dag ut och dag in, jag skulle inte ens palla ett litet dagis.. jag skulle få krupp..

Nu har man iaf kommit hem igen och nu ska min plutt unge sova innan hon ska tll dagsi i morgon (om hon ska det) igår kall-svettades hon så mycket att hennes kuddar gick att vrida ut, men nu verkar det som hon mår mycket bättre efter all lek med sina kusiner. Jag själv är också helt slut, så jag ska väl lägga mig framöver också.. har fortfarande sjukt ont i ryggen, vet snart inte vart jag ska ta vägen..

yeye nu är det dags för godnatt saga.

xoxo/Frida

Kommentarer
Postat av: Miccan

vadå tummen upp för dagispersonal???? d e väl vi mammor som ska ha beröm att vi orkar!!! på dagis e dom ju fler å barnen e ju aldrig på samma sätt mot andra som d e mot sin mor!! så ja tycker d e vi som ska ha kredd!! bajs på da snoris :P mohaha c ya :*

2009-11-27 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0