december dag 9

japp det var då min födelsedag idag =) ett STORT tack till alla er som sa grattis har svarat så gott jag kan ochorkat, har jobbat idag och det har varit den jobbigaste jobbdagen ever. ingen bra dag altså, nu är jag sur och tvär så fruktasvärt tråkigt, men nu blir det attse en film med snubben när den lilla äntligen har somnat, jag har fått blommor och ett paket, men har inte ens öppnat något av det än :P vill vänta tills han kommer hem igen, om han kommer idag vill säga, annars blir jag nog mer sur, orkar inte med mig själv när jag är så här tvär..

träffade Sofie Camill Nipplas och Linda en snabbs förut, lika trevligt som vanligt, ska ses igen i morgon eller på torsdagså Engla och Bell får leka lite till =)

NU KOMMER HAN, nu blir det mys, men först ska jag ringa min vän Jennifer som jag saknar sinnes sjukt mycket..

åter ige i morgon, hoppas på en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Hej gumman! grattis i efter skott :( skickade sms i går men måste haft fel nummer :( måste få ditt nya :( grattis iallafall.kram

2008-12-10 @ 08:29:20
URL: http://thaijazzy.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hej gumman , vi måste åka imorgon i vilketfall då dem varnar för snöstorm på fredag :( Så vi kommer inte hinna träffas något innan vi åker då vi ska tillbringa den sista tiden med Camill päron idag. Men vi kommer efter nyår igen :D

2008-12-10 @ 13:21:20
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: jasmine

Du har fått en...utmärkelse! Kolla in min blogg.

kram

2008-12-10 @ 21:06:51
URL: http://thaijazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0