Fredag.

Fan har verkligen varit dålig på at blogga nu ett tag, men jag har haft för mycket annat för mig och när jag väl har haft lite tid är jag för trött för att sätta mig och träffa rätt bokstäver :P

Igår var vi hos min mormor och morfar som sagt och firade både min och morfars födelsedag, det var mycket trevligt, tror snubben var lite nojjig där hemma, när han fick träffa hea släkten, (vi är ingen normal släkt) där gäller det att kasta skit och vara allmänt elak mot varandra hela tiden. kasta massa skit på varandra är det vi gör när vi ses alla kusiner.. vi menar dock inte så illa men lite... hahah

snart är det jobb som gäller 13-17 kort tur, när jag kommer hem så ska jag lämna Bella hos sin mormor sen blir det utgång med min lilla Molly, oj så jag saknar dig!

måste fixa till mig nu =)) hörs senare.

LINDA RING MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0