new week.

veckorna bara rasar iväg. på torsdag är det et nytt år! hur är det möjligt? shit vad tiden går..

igår hade jag lite kvlitetstid med min syster (mickan) vi kolla på lite TV och käkade kex med massa ostar.. massa mumsigt... i dag blir det lite kvalitets tid med min kära kusin (johanna) då jag ska sova där i natt för att gå upp tidigt och fara i väg till ullared och sen vidare till göteborg.. =)) massa trevligt.. förhoppningsvis blir det godis i kväll också =D

har varit med Jesscia på stan idag också. kollat lite på lite saker =) väldigt trevligt det också...

äe jag orkar inte skriva mera nu, ligger konstigt i sängen nu när ja skriver. tar ett par rader senare när allt run om kring inte är så komplicerat och störig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0