söndags fika.

Blev väckt i morse av bellas babbel klockan 12.. oj så länge vi sovit.. tvingade i väg far och dotter till gammel morbror så jag kunde i lugn och ro duscha och göra mig i ordning för att sedan möta Linda Sofie Camill och lilla Engla för en fika på Morella, gud vilen söt unge den där Engla alltså!

Vi fick iallafall tillslut tag på Sofie som ni antagligen förstår det var styrigt men det gick.. =) det var väldigt trevligt iallafall hoppas på att få träffa dom mera innan dom åker hem =)

Sofie var verkligen hur söt som hälst, precis som jag trodde och Camill shit as länge sedan man såg den snubben. så det var som sagt väldigt trevligt att träffa dom båda, eller ja alla 3 för den där Engla var ett riktigt charmtroll =)

Snubben här i huset är och spelar det där förbannade spelet någon idiot kommit på som dom kallar poker...  usch vad jag hatar det kortspelet.. hoppas han har mer tur denna gång än vad han hade sist... suck..

terroristen vägrar sova som vanligt.. hon bara skriker som en jude för att jag ska ta upp henne ur sängen, men håll ut säger jag till mig själv håll ut....

näe jag tar upp henne och lägger mig med henne istället så kanske hon somnar... får dåligt samvete när hon är så ledsen. 

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha dem små liven :D

2008-12-07 @ 21:11:57
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tack själv :D ja det e klart att vi ska hinna med det :D

2008-12-08 @ 15:40:03
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0