Söndag Kväll

Jag kände mig för ensam, så jag åkte till Jessica och Theo jag också. det är ju helt sjukt vad man kan sakna någon (idetta fall Bella) så fort hon inte är hos mig saknar jag henne så grymt mycket att jag nästan bara vill börja gråta. she's my girl! Jag har hållt en bäbis idag =)) (Adrian) så himla liten och go, vilket charmtroll alltså.. guuud så mysigt det hade varit och haft ensån liten här igen.. Fast det duger ju med Bella också gott och väl, men hon är inte riktigt den som bara vill ligga och mysa med mamma inte, allt går i 360 km/h nu, riv och slit och vält allt! galet galet..

Nepp nu måste jag söva mitt barn, hon e skit trött =) (eller så är det jag som e tröttast)

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Jo visst :D jag blev helt varm inombords när jag möttes av denna syn

2008-11-24 @ 00:03:59
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0