just you! huh?

Go kväll. DÄR slog klockan 00.00, då vare Tisdag då.  En ny dag, nya bekymmer nya andetag jag allt nytt, men endå en helt vanligt tråkig tisdag, lustigt att veckorna aldrig tar slut!

Kom precis hem från Fredrik & Emilia. Färgade ju håret på henne, men det vart mer, kvällen slutade med att Fredrik Emilia mamma och Rikard hade ny färgat hår klippte även Rikard också. så alla satt där och var fina i håret =) Salong Midgård hade kvällsöppet så att säga =) Haha

Det är dags att flytta nu känner jag, Ge ma en lägenhet alltså innan jag får tuppjucket..! Jag har så svårt att bestämma mig vart jag ska flytta, är ju lite kräsen av mig så det tar ju ett tag innan jag hittar my place lixom. Vill ha en 3:a med bra läge, bra planlösning jag vet exakt hur jag vill att det ska se ut och hur jag vill inreda stället, men när man skaffat sig en sån bild är det svårt att bli nöjd med det som finns att välja på. ingen lägenhet jag tittat på ser ju ut som jag vill och då struntar jag i den och säger nej tack. önskar verkligen att jag inte hade en "dröm" om hur det skulle se ut för då hade jag nog haft en helt okej vanlig ny lägenhet =) men icke, Frida är blåst. Jag kan inte alltid få som jag vill, har inte mamma lärt mig det?

Aja har haft en trevlig kväll med mina vänner en trappa upp iallafall, så skönt att bo nära behöver ju inte ens ta på sig skorna för att gå dit =) ska ha en trevlig natt nu också för fy fasiken vad jag ska sova, e precis död i hela kroppen.. Plockade upp Bella från sin säng nyss och la henne här jämte mig så jag slipper känna mig så ensam, så nu ska jag gosa ner mig, lyssna på hennes små andetag och bara somna =) guuud så skönt !

Hörs i morgon mina kära vänner & min kära blogg.. Frida stämplar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0