en dag med Malin =)

Idag vet ni, förstår ni ja jag säger bara det... fattar ni vad jag menar? :P näe kunde just tänka mig det..
Har varit med Malin :D MIN Malin =)  och just nu sitter hon här jämte också :D Me like <3
Gick ned och träffade henne på stan efter alla morgon bestyr.. hon hade gamle Petter med sig också, han hade gips på handen, skaapligt invalid :P näe då så farligt var det inte, vi gick en tur till nordea där malin kollade kontot =) Sen skulle vi tagit en fika men det vart lite lunch på China istället, det var gott =) namn namn i balja som man säger.. Sen skulle gamle Petter hem till ankarsrum så då vart vi äntliiiigen ensamna så vi kunde gå och ta en fika så jag kunde berätta allt för henne vad som hänt den senaste veckan när vi inte setts, och hon kunde berätta vad som hänt för hennes del, lite skvaller åså =) alltid lika trevligt en Malin och Frida emellan. =)

Nu sitter vi iallafall här och.. ja.. haha vi gör inte allt för många knop kan jag säga tar det lite lugnt iallafall det e ju alltid skönt..

ikväll blir det väl till syster igen som vanligt =) också trevligt =) Sen i morgon blir det Linköping & Ronja över dagen =)

Malins tur att kolla wunt lite på datorn, plikten kallar, lite blöj byte alltså :P


Puss /F



- You kom på mig =P -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0