God kväll.

Sitter här hemma hos mamma nu, fösöker få den här galningen till unge att sova. inte det lättaste, speciellt inte när man har saker man måste göra.. Måste tex. fixa lilla syrrans lunch tills i morgon (hon har praktik). Packa Bellans väska hon ska vara hos moster Mickan i morgon när jag är i linköping.  Måste kasta in en tvätt i tvättmaskinen och sen hänga den, Måste åka med Malin till Ankarsrum, eller jag måste och måste måste jag väl inte men jag vill, jag måste dock förbi Charlotte sen också för att jag lovat. Ja det är väl det som ska göras, iofs är det ju inte så mycket, men tänk på att klockan är 8 redan PÅ KVÄLLEN  :D  Nu börjar pluttan somna in här, bästa att sluta knappra så jag inte väcker henne av det :P

Hörs i morgon bloggen Peace /F.


- Mums -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0