Bästa fredagen på länge!

Hade verkligen skit kul i går. Skrattade nästan ihjäl mig flera gånger, umgicks med så många sköööna människor.. var på "fjortis-fest" först där det faktiskt fanns några tjejer som var 14ÅR! garv garv garv säger jag bara..

Senare så drog vi vidare till "klubben" som dom sa, på Midgård och där var det fullt ös och skit kul! Glömde ta massa kort i går som jag brukar göra men 3 kort har jag från i går kväll, 3 kassa mobil bilder men jag bjuder på dom =)


Demo & Jag =)



Demo, Jag, Stani & Madde



Jag & Madde

TOPPEN KVÄLL I GÅR.!


Lördag då..

ja det började med att jag vaknade av att Maddes hund trampade mig i huvudet vid typ 10, och jag vart livrädd och flög åt sidan så jag väckte Demo, vi gick upp satte på kaffe och väntade på att dom andra skulle vakna.. det tog ett tag men till slut kom dom upp också, och vi satte oss alla i köket och drack kaffe och snacka om går dagen, det var så mysigt i morse så det inte var klokt, garvade hur mycket som hälst ju :P

Klockan slog 1 och jag fick skynda mig hem för att byta kläder och hämta Bella så jag kunde rusa ner på stan och köpa en present åt Ariana som fyller 1 år idag =) så alltså nu snart ska jag till Dijana Amir Amanda och Ariana på lite kalas, det kommer bli kul tror jag för det brukar vara det ;) sen blir det hem och på dirren i säng.. ska jobba i morgon 07-21, segt som fasiken, men kan behöva lite extra stålar nu, det är tvär tomt på kontot redan nu =/ hur ska jag lyckas få ihop allt? jaja det löser sig alltid. Jag åker ju endå VÄLDIGT SNART till Egypten =) bara 11 dagar kvar =))

Äsch nu måste jag börja röra på mig, ska på kalas snart ju =)

Bye all my blogger friends  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0