Lyckad kväll. =)

hade sinnes sjukt kul igår alltså, länge sen jag festade till det så som jag gjorde igår, hade skit kul men vart så fruktansvärt onykter.. galet, Satt hemma hos Johanna först med henne och Becca spela något jäkla drick spel och vart as full så jag slutade att spela lite innan dom. när vi skulle dra hade vi typ varsin grogg kvar så den svepte vi och tog en taxi ner till stan där vi träffade resten av brudarna.. tog varsin mintu på morella och den var som en smäll på käften alltså.. shit den satt där den skulle.. drog vidare till Palladium där vi dansade så in i helskotta så klackarna rök. haha hade så jäkla kul alltså!

det hände mycket roliga saker, och trevliga saker ;) hahah.. Fick höra av en kompis att hon träffat min mamma ute. så jag ringde till henne och hon var fasiken snäppet värre än mig själv. jösses, så jäkla kul att se mamma få roa sig lite. det är hon lätt värd...

kom hem runt halv 5 - 5 där någongång, skrev visst ett inlägg här också haha. stavat riktigt snyggt ju ;) sen total deckade jag.. haha

nu sitter jag hos Johanna, väntar på att hon ska komma hem från 3 T hon skulle köpa cigg.. ska packa ihop mina saker och gå hem sen igen, kameran var här, shit vilka bilder alltså.. HAHA garv!  kommer upp lite senare..

usch nu måste jag ta lite luft annars händer det snart en olycka om jag har otur.. 

Take care. =) 

Kommentarer
Postat av: Molly

Skulle inte du till Pimpen? Jag väntade på dig :P

2009-01-25 @ 13:50:38
URL: http://molkan.se
Postat av: Anonym

Det var SÅ himla roligt att träffa dig igen. Det va verkligen evigheter sen gumman! :( Saknar ju dig! mellan vilka tider går du i skolan? Tänkte om vi skulle ses i veckan? PUSS bästa Fridelicious :D

2009-01-25 @ 17:40:10
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev kommentaren, glömde visst mitt namn :P mohah

2009-01-25 @ 17:40:33
Postat av: Linda Viberg

MEN OHHHH.. störigt värre. mitt namn är Linda viberg..

2009-01-25 @ 17:41:01
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :D

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-25 @ 17:45:16
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0