Med. grundk. = WHAAAATA?!

Hej hallå, intressant dag idag i skolan. Hoppade av data-kursen, och började den igen fast distans kursen. det känns skönt, så nu ejag typ ledig varje onsdag.. nästan iallafall..

Har suttit nu i 5 timmar med den Medicinska grundkursen, har ett JÄTTE prov nästa fredag. så några timmar till ska jag sitta.. man ska kunna så äckligt mycket fattar inte hur ens någon kan allt det där? det är sjukt.. alla delar i hjärtat och i hela troppen, lungorna ögonen öronen, skelettet osv sen även "köttbullensväg" och alla jävla celler. hur ska jag lyckas med det då? ja det är frågan.! men men hoppas det går bra..

ska till Madde S snart och få lite hjälp, och lite kaffe =) jummy, medans resten av min familj (mamma pappa Bella och Amy) ska till mormor och äta middag, emn jag får skippa det, jag har ju så förbaskat mycket att göra.. är det så här det kommer se ut nu 1½ år framöver? plugg pluug plugg ingen fritid? fy bövlen säger jag bara..

Folk tjatar att jag ska med på hockey i kväll? ALDRIG I HELA MITT LIV! för det första hatar jag Hockey och för det andra luktar det äckligt, det luktar korv, och jag HATAR korv också. så snälla sluta tjata jag tänker inte följa med!

Nepp nu ska jag plocka ihop lite stuff och sen gå till Madde. (Huset jämte) Later får jag väl säga later!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Åhh jag kommer ihåg dem där jävla proven.



- Vi ska ha prov läs typ halva boken.



Sedan på skrivdagen var provet i enklaste laget. suck, pust och stön

2009-02-07 @ 21:09:07
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0