på jobbe...

Work work work.. im at work!

idag är det en slitsam dag på jobbet, man hinner inte ens sitta ner för en kopp kaffe.... NOT! det är jätte lugnt idag, nu på förmiddagen 10-11 var det så lugnt att jag blev kvar på kontoret. jag har dammsugit och torkat rent lite på listkanterna, och nu hinner jag ett litet blogg inlägg innan jag ska sätta på lite kaffe och ta fram kak burken tills dom andra kommer in för kaffe =) men snart börjar lunch rundan, och där blir det inte att sitta still många munnar ska matas.

Johanna "Toast" Korte. Hoppas inte du är sjuk idag också då blir jag ledsen i ögat! för du SKA med i kväll vi skulle ju vråla Mambo nr5 på kareoke maskinen för bövelen! Men ska ringa dig när jag slutar och muntra upp dig =)

Det var ju tal om att jag skulle för bi Jimmy "Pimpen" Sandberg också, som fyller år i dag? eller ja han hade fest iallafall, men får se, förbi kommer jag nog och säger hej och grattis men får se hur länge jag stannar, det beror på Toasten.


Anna Lindholm. Ack ack ack. hämskt ledsen gumman men den dagen du kommer hem drar jag & Malin till egypten så vi hinner ju inte att ses =( Men om du vill träffa mitt barn ringer du till hennes far eller till min mamma så får du se na.. jag har försökt att ringa dig så när du ser detta RING MIG!

äe nu ska jag fixa lite kaffe osv.. Skriver mer sen.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0