shuulilulu..

Barnet sover jag sitter ensam i soffan.. ingen tv på ingenting det är så tyst och skönt, det hörs bara lite brumm från datorn och lite knapper när jag skriver... det är så skönt att bara koppla av för sin själv, med sig själv.. det fattas nog bara lite klassisk musik och sen stor karl med massa muskler som ger mig massage.. HAHA skojja bara.. eller? garv.

Dagen på jobbet har varit relativt lugn faktiskt, Har skrattat sönder många gånger speciellt en bil tur, när jag, Josefine, Anna & Gudrun var på väg till kontoret för att äta frukost, då höll jag på att dö! och på lunchen också, och jag svär man kan dö av garv, för jag höll på att göra det. Chefen kom in, hon trodde inte vi var kloka när hon fick höra vad vi pratade om.

Under tiden vi åt pratade vi om vad som äcklar en mest att prata om när man äter.. haha och de vart ju intressant efter som vi satt och åt.. Jag garva som fan må ni tro. det krävs mycket innan jag bli äcklad när jag äter.. eller nja, skulle någon kasta upp sin fot på bordet så skulle jag spy rätt ut!! det är något jag inte klarar, att se fötter.. UÄÄK!

Mitt huvud dunkar.. det vart lite långt avbrott här i bloggandet (inte för att ni märker det) Ramiz Demo och Djelo var här en sväng och sa hej.. Jag tycker om dom massor så missförstå mig rätt men det är så skönt när dom går, shit ljudnivån är ju långt över taket fattar inte hur dom kan prata så högt.. men efter dom går, jag finner lugnet i mig själv, jag slapnar av och blir trött, skulle lätt kunna somna nu..

Jag e hungrig också! Madde är och handlar så snart kommer hon med något jag kan äta innan jag ska sova.. :D

Idag har ja inte rökt en enda cigarett heller.. :D heja heja heja Frida.!!! Jag är bäst :D Men nu när jag inte röker äter ja mer känns det som, tänk om jag blir DÖ FET nu.. haha 150 pannor inom 2 månader.. GARV då blir jag snygg.. haha.. nej vars så långt ska det ju inte gå.. jag måste leta rätt på kortet jag tappa bort härrom dagen, det här går inte...!

nej jag orkar inte skriva mer, ni får ju endå inte läsa något vettigt!

äsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0