Dear sunday

sitter på jobbet har lite lunch.. äter korstroganoff och ris utan korv.. ja så typ sås och ris :P haha.

Har jobbat helgen nu och jag e tröttare än tröttast.. skulle behöva komma bort från stan och koppla av lite.. nu är man ju endå barnledig en hel vecka så varför inte passa på att utforska världen? haha. :P job bar i morgon också mellan 7-12 och sen 17-21 inga direkta långa pass på mina jobb men strunt sak samma..!

SELLE!! jag hade kunnat svara på din kommentar om du inte hade lösenord på din blogg.!  haha men vi får ta det någon dag nästa vecka kanske? Bellso e hos sin pappa tills söndag.. ! Let me know när du har tid lo!

Näe nu ska jag kasta i mig mitt vatten glas sen fortsätter slitet i 3½ timme te ;)

Kaffe pimpling i kväll Lindha?

Puss och hej tror Johanna är gay! (höhöhöhöh)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-19 @ 21:34:04
Postat av: natina

NU KAN DU SVARA I MIN BLOGG ;)))

2009-05-19 @ 21:34:48
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0