i väntan på avstigning från jobb pass.

10 FAVORITER
Dialekt: Norrlänska
Mat: lax
Låt: -
Film: pay if forward, stom the yard mfl.
Tecknad figur: ?
Sport: JAG HATAR SPORT.
Komiker: Naman ;) xD haha
Veckodag: Söndag
Glassmak: Choklad
Soloartist: Min mamma (:

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: uttråkad
Tanke: "kan jag få sluta snart.!"
Kläder: Linne byxor och t-shirt
Bakgrund: Tomas diskar
Känsla: uää
Tid: 14.07
Bästa sak: Mina glajjer
Irritationsobjekt: Finns många!
 
8 FÖRSTA

Bästa vän: Molly
Husdjur: Nelly
Utlandssemester: förutom i europa vare Turkiet
Piercing: örat.
CD skiva: ?
Bil: hahah den gröna!
Ord: mamma

7 SENASTE
Telefonsamtal: Nona <3
Mat: Apelsin
Dryck: Kaffe
Biltur: Nyss tillbaka till kontoret från en vårdtagare
Tv-program: har inte kollat på tv på flera dagar så jag minns inte.
Spelad låt: nån konstig på radion i bilen.
Köpta klädesplagg: tröjan jag har på mig.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: inte bästa kanske.
Brutit mot lagen: Yes
Blivit arresterad: Yes
Badat naken: Yes
Varit med på TV: Yes
Varit med i tidningen: Yes
 
5 NEJ TACK
Skolämne: historia och sånt skit.
Mat: Korv
Musik: Opera
Dryck: skulle isåfall vara wiskey ;)
Djur: myror

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: lackar
Du gjorde igår kväll: Grillade med dom bästa
Du kan höra just nu: Tomas vissla och rota bland massa papper.
Du inte kan leva utan: Belinda <3

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: kan inte berätta precis ALLT för någon litar inte så pass mkt på folk!
Du tycker om: Min familj och mina vänner.
Du inte gillar: Det finns många! sidan räcker inte till ;)

2 VAL
Coca cola eller fanta: Cola
Hund eller katt: none hälst alltså!

1 ÖNSKAN
berättar man sina önskningar så slår dom ju inte in!

Kommentarer
Postat av: tjohoo

Hallå, vart har du tagit vägen?

2009-06-09 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0