nu stavar vi!

ge mig ett K, ge mig ett O, ge mig ett S, ge mig ett S, ge mig ett A!
VAD BLIR DET?

KOSSA! kossa kossa kossa!

ryggen värker som bara fan, det kommer kosta dig dyrt att du smällde mig med pinnen i ryggen din fega kossa.! vad trodde du? att du skulle decka mig? hahaha säger jag bara.. då får du nog slå lite hårdare nästa gång, ett tips kanske lite längre upp mot nacken också inte MITT i ryggen.. och Nadja smällde du på armbågen.. bra träff kossa, bra träff.! NOT

IDIOTI är vad det är!

Kommentarer
Postat av: Molly

Va? Har någon slagit på dig med en pinne?!



Förresten ringde jag idag, men det var inget svar :S

2009-05-11 @ 22:44:56
URL: http://molkan.se
Postat av: laina

skojar du me mig??? vad e detta för småbarnsfassoner???

jag hoppas innerligt frida att d va en liten 5åring som fått utbrott. d låter inte bättre!!

vem fan ger sig på å slåss me pinnar?????? asg*

hoppas d gick bra me dig iaf...

kram

2009-05-12 @ 10:21:10
Postat av: natina

HAHAHAHA jag dör av garv! vem fan va denna människa som slog dej med pinne! hahahhahahhah jag dör! VEM FAN SLÅSS MED PINNAR NU FÖRTIDEN om inte småbarnen dvs! men det va inget småbarn va? :P



hoppas det blir bättre. puss

2009-05-12 @ 13:25:51
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
Postat av: Denna sanna kvinna

Men herregud haha, denna människa måste ju vara psykisktinstabil

2009-05-14 @ 09:54:56
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0