Hej?

är veklige jätte dålig på att uppdatera här, ber om förlåtelse till mina trogna bogg läsare..

har varit en hel konstig helg, kan nästan inte sätta ord på den faktiskt.. (det har ju även varit lång-helg) Det har blivit mkt utgång faktiskt. onsdag fredag och lördag (smäll på fingrarna) minns inte vad vi gjorde i onsdags, jag vet att jag bara tog någon öl och att vi var på morella, inte speciellt märkvärdigt.. Fredag vart det helkväll på Harrys med Mamma Madde Charlotte och Mickan, (Mamma och Mickan gick hem skita tidigt) jag var SKIT arg massa tjaffs hela tiden och full som en kastrull vart jag, vinglade rätt bra hem säger Madde ;) haha, lördagskvällen började på Harrys och fortsatte på Morella med Madde Nadja Nona Djela Senahid Atza, drack typ inget med hade skit kul och fick se en liten fight där bland araberna och en Kines? och det var skitakul att se det också ;) kom he runt 3 och satte mig vid datorn och pratade med en söting ett bra tag innan jag vart döende och var tvungen att blunda ett par timmar =)

Idag är det alltså söndag och Belloliita kom hem! UNDERBART <3 vi var på stan en sväng och fikade med Anna och Sara, sen gick vi till Mickan så Liam och Bella kunde leka, det vart kaos så vi satte dom i badkaret, men där vart det typ krig, men söta var dom som vanligt =) sen fortsatte dagen med en tripp till willys med mamma, vart så sugen på potatis så det fick mamma handla till mig, Gick hem, sövde Bello och satte i gång med potatisen =) kom då på att jag inte bara kunde äta potatis så det vart panerad Lax och broccoli, blomkol och morötter också.. mycket smarrigt.. Nu har jag även suttit i 2 timmar med Maddes inämningsuppgift som hon måste vara klar och ha lämnat in i morgon, lite teamwork så blir det ett perfekt arbete.. xD

Nu har jag datapuckel och mina ögon svider, dags för llite sömn.. i morgon är ju dagis stängt så jag ska umgås med terroristen heeeela dagen <3 vid fint väder kommer vi befinna oss i stadsparken med Liam och Mickan

Over'n out
xoxo /Frida


Kommentarer
Postat av: natina

huuur lååång tid tog det tills du fattade! :p



HAHA

åhh vi ska också till stadsparken senare jue :)

kanske ses däär.



pusspuss

ps. miiiiicket fiiiiiiiiiiin biiiilld bryychään! :)

2009-05-25 @ 10:58:05
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
Postat av: ..

Saknar dig frida

2009-05-28 @ 14:05:32
Postat av: ..

Sakner da frida

2009-05-28 @ 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0