Godmorgon Fredag

Sitter på jobbet hade lite tid över så jag bloggar lite, har haft jätte ont om tid hela veckan då jag har jobbat och styrt, så därför har det börjar bli glest i bloggen igen.. :( surt men ska jobba på det, Har heller inte haft någon dator, då den har kajkat lite, men fick tillbaka den i går så nu kommer jag ha mer tid för detta tidsfördriv igen. (: (När Belinda väl har somnat)

Sessan min åker till sin pappa i dag efter dagis, så jag saknar henne redan nu, men på Fredag kommer hon igen ;) hah. Just de, fredag den 13de är ju idag huwwa, undra vad jag kommer råka ut för, lär ju säkert cykla om kull nu när jag ska ut och cykla haha. men men hoppas jag inte slår ihjäl ma.. nej nu börjar jag bli stressad ska plocka ihop lite nycklar och sätta mig på hojjen.. får skriva senare i kväll igen.. ikväll blire chill heeeela kvällen.. e go film kanske? mm låter som en bra ide. (:


SÅ go min Prinsessa (:









-Ahmed, Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0