Tummen upp

Gick till jobbet i morse med en rasande fart och med en sur min på läpparna, dåligt väder lång morgon promenad och jobb 07-16. usch var träligt det kändes, men minen på läpparna ändrades snabbt när jag insåg att jag skulle jobba med Jessika i dag och att jag inte alls skulle jobba till 16 utan till 14, och att jag fick ett vikariat på 100% och sen såg jag någonting som gjorde mig glad också, Anna's bäbis mage :D Hade inte en blekaste aning om att hon skulle ha barn och endå har jag träffat henne ganska mycket, konstigt att jag inte sett något innan för hennes mage såg ut som den skulle explodera.. helt sjukt, så dagens sura miner över gick snabbt till glada redan klockan 07.00 (: KANON

sitter här nu och bara hoppar på stolen iväntan på att min prinsessa ska komma hem :D i dag kommer och och det blir ju inget annat än FREDAGS MYYs!

dags att få lite mat i magen innan så man orkar leka sönder resten av dagen, blir en tripp ut till gammelmormor och gammel morfar, ska låna deras kamera (den är bäst) och ta lite nya bilder, behöver en uppdatering, synd att man ser ut som 17 svåra år annars skulle jag ta lite bilder på oss tillsammans (:

nu suckar och stönar mamma för jag sitter här och inte dukar bordet så det är väl lika bra att lyfta på fläsket och styra upp ett.. bloggen, vi hörs senare (:

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0