jumbo banan

Tiden vandrar i väg som om det inte gjort något annat.. hmm konstigt? suck.. snart är oktober också över och en ny månad startar, vart tar alla månader/dagar/år vägen? jag minns dom knappt, vad gjorde jag den 12 september tillexempel? inte ett minne, så himlarns tråkigt att dagarna rasar förbi så minns man dom inte? jag tycker det e dö skumt.. jag kanske gjorde något jätte roligt just den dagen? jag kanske träffade en vän den dagen som jag inte träffat på länge om man sa/hörde som vanligt "vi får höras av någondag och snacka lite skit över en kaffe" aah just det för det kommer ju VERKLIGEN att hända?! varför säger man ens så när man vet att det inte kommer inträffa? dumt att ljuga tycker jag... dumt dumt dumt..

aja whatever.. i dag är det iallafall torsdag igen.. i morgon åker Bella till sin far och att spendera 7 dagar med honom, fy så tråkigt MEN i går när jag vaknade tänkte jag "idag måste jag spendera hela min dag och alla min tid på mitt barn så hon får inte gå till dagis och vi ska leka och ha skojjit heeela dagen.. det hade vi också Sofie Camill och lilla Engla var på besök i stan så vi skulle träffa dom, och även Linda Jessica Lisa Elias Felicia Jossan och hennes skrutt unge.. tro mig vi hade jätte kul, MEN SUCK jag var som i en bubbla när vi väl kom hem typ 7 timmar senare totaly dead helt slut i hela kroppen. tänk om varje dag var i den farten, jag skulle avlida tror jag.. jag känner att jag verkligen uppskattar dagis låter lite dumt men de där få timmarna ensamtid man får dom behövs verkligen. miss förstå mig inte nu men så är det. spreciellt nu när Belinda är i "terrorist stadiet" hon vägrar lyssna hon hånar mig hon skriker och hon gör tvärt i mot allt jag säger. så det där fååå timmarna är GULD  värda.! men när hon väl kommer hem så har jag saknat henne varje minut hon har varit borta.. hon är mitt allt.!

Andra saker och ting har också förändrats, men jag tänker hålla er på sträckbänken eller hur man säger, saker och ting har hänt som gjort mig till värdens lyckligaste Frida, mår fakrtiskt KANON bra, jag älskar mitt liv och dom jag har nära. (just nu mår jag inte så bra dock för jag kräks som tusan) men som dagt någonting har iallafall dykt upp i mitt liv som har funnits här bara för en kort stund men betyder redan så fruktansvärt mycket, jag själv tycker att det är dö sjukt att det har gått så snabbt i betydelsedelen. but I LOVE IT! och jag tänker göra allt i min makt för att får det att förbli så. har aldrig mått bättre! ska man tacka gud kanske?

ni alla kommer märka om en snar framtid vad jag snackar om, ingen vet så ni behöver inte tänka (jag vet vad det är) för jag looovar ni har ingen aning, det svär jag på..

äsch nu vart det massa massa skrift här, jobbigt att läsa ju men men nu har jag fått skriva av mig lite, och det kan ju behövas ibland.. nepp morsan har lagat lite food så nu är det time att försöka äta lite.. hoppas maten får stanna denna gång. fy.

Later dude xoxo/Frajdaaaa

ps. överskriften har som ni säkert märkt inget med resterande text att göra (: ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är väl dumt att ljuga...

2009-10-29 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0