aaaaaaaaaahh!

tydligt bevisat att även den starka har sina svaga stunder.. usch säger jag bara jag önskar att jag vore en dator. man kan trycka på några knappar och bli formaterad. min hjärna är så över hettad nu att jag snart smälter, som en glass i solen som en isbit i en kastrull med kokande vatten men endå fryser jag..

saker jag fått reda på idag total k*ullar min hjärna, vet inte om jag ska skratta eller gråta så jag väljer att inte göra något av det. jag sitter här i min ensamhet och ser tjurig ut istället. dessa kvinliga hormoner kan go to hell varför föddes jag inte till det motsatta känet, slippa dessa jävla dagar när man kommer i klimakteriet för det är precis så det känns tror jag. ena stunden glad andra ledsen tredje tjurig som fan, ena stunden svettas man som en gris (hur dom nu svettas) och andra stunden fryser man som en naken eskimå i en iglo.. fuck this shit.

idessa stunder önskar jag att jag hade en boxnings kudde hängandes i taket som jag kunde slå lite på, det blir nog mitt nästa inköp tror jag behöver det. eller jag vet..

usch så tjurig jag är, usch så arg jag är, men endå glad och samtidigt ledsen.. hur fan ska jag ha det?! ät skit och avlid för helvete.. fuck denna dag! hej då!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väl inte i klimakteriet? det kommer man ju i när man är 50-60. och då har man ju inte mens eller pms eller nåt....

2010-08-23 @ 13:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0