CAVi-LIPO

är det den nya "fett-sugningen" utan kirurgiska ingrepp?

Jag har hört mycket om den här nya fettsugnings metoden CAVi-LIPO, läst mycket och funderat en hel del. det ska vara en revolitionerande metod som är effektiv, smärtfri, snabb, bekväm, riskfri, behaglig och mer än 1kg fett kan avlägsnas vid varje behandling? Snabbt enkelt och billigt, det kan ju inte bli bättre?! men sen kommer ju den stora frågan, funkar det verkligen?

behandlingen går ju till som ett vanligt ultraljud ett smidigt handredskap som stryks över huden en viss värme kan kännas när fettcellerna upplöses, typ som en lättare massage? det är ju verkligen inte farligt!

"Vid högre intensitet kan ultraljud  användas för att skaka sönder fettceller, som bitit sig fast på olämpliga ställen på kroppen.  Fettcellerna upplöses då till oskadliga ämnen och vatten, som kroppen lätt tar hand om och utsöndrar. Cirkulationen ökar  av behandlingen  och bindväven blir smidigare."

Jag är oftast lite skeptisk till allt nytt som tittar upp då och då, "prova den här tabletten det säger swiisch så går du ner" jo visst eller inte!! men jag är villig att erkänna att jag tror faktiskt lite på det här och dess utveckling (Dock inte riktigt på bilderna som finns på deras hemsida) Men detta kommer nog bli det "nya" istället för fettsugningar med massa fula ärr och onödiga risker


Klicka här för att läsa mera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre inte bättre med att träna ist???

2010-08-10 @ 20:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0