hula hula?

Godmorgon sverige, bloggen, ja och till mig själv såklart. hula hula? skulle inte tro det!
har varit vaken nu i lite mer än 1 timme och det känns som jag är den enda som är vaken 06.00 en söndag morgon, men det är så skönt att komma upp i tid och få saker och ting gjort än att ligga i sängen halva dagen och hela dagen sen är förstörd..

idag är det som sagt då söndag, efter längtade söndagar <3 jag älskar söndagar, för söndag betyder älskling och det är ju aldrig dumt.! aldrig nånsin <3 så i dag är det mycket som skall göras. åka lite hit och dit, men mest av allt prata för det behövs, reda ut alla små snurrar på tråden och göra det till en förtöjnings lina från den största färjan. men trots alla små snurrar så älskar jag han mest av allt i hela världen (och jag jag älskar såklart belinda också mest av allt i hela världen) och jag dör för mina två bästa och enda. no doubt helt enkelt. 

nepp nu ska jag spela lite innan det är dags att ge sig in i den mörka garderoben och rota lite och se vad jag ska ha på mig för dagens alla aktiviteter, kanske den nya klänningen jag fick av sötaste Fatma igår? för den var jätte fin, me like alot ;)

TC /Frida  

hah jag glömde ju förtälja att jag fått en tonårs finne på över läppen i natt.. haha skapligt snyggt alltid när jag e nervös kommer dom upp men dom brukar ju endå försvinna under dagen konstigt nog men tur är väl det ;) haha antecknat??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0