if bad people hurt someone you love how far would you go to hurt them back

ursäkta mitt tidigare inlägg, när jag e på så sjukt dåligt humör så skyller jag alltid på klimakteriet och JA jag vet att jag inte kan vara där för jag endas är 23 men ngt måste man väl få skylla på.. :P

sitter och väntar på att jag ska åka och hämta Emmah och lilla Alexandra vid tåget :) ska bli skit kul att dom kommer hit igen :) vi har saknat dom :)

söndagen blir nog inte som planerat, men vi får se hur det blir, allt är lite kaos just nu men hoppas på att det löser sig..

älskar min man och mitt barn mest av allt i hela vida världen <3

ett stort Tack till Jennie också att du finns <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0