lördagkväll.

den här lördagen har gått riktigt fort konstigt nog, lördagarna brukar vara dom som är segast för man längtar alltid så mycket efter söndagen!

vi vaknade sent i dag, Bellie väckte mig klockan 10 som först genom det vanliga sättet att skrika på mig och vara skit sur, skapligt kasst morgon humör den där rackarn har. vi gick upp åt lite frukost framför tvn, då hon vart mer sur för det inte var något bra på NÅGON kanal sa hon själv även att hon bara tittade igenom 4 av 68 kanaler så hon gosade ner sig i mitt knä vi tog fram datorn och tittade på den nya karate kid :) det är så skönt att min skrutta tycker om "vuxen" filmer, vi tittat tillexempel alltid på Medium och ghost wisperer om kvällarna tillsammans och hon tycker om det lika mycket som jag :) det e kanon :)

Lindiis hörde av sig mitt i filmen iallafall och ville gå och ta en fika. så vi snabbade oss på med kläder och borstade våra gaddar och drog till stan :) väl framme i stan så kommer jag på att jag faktiskt glömde min plånka hemma klumpigt nog men som tur var hade linda den tjocka plånkan med sig så hon kunde betala våran fika sålänge :) tack skruttis igen :) det var mycket trevligt att träffa min tjockis väninna <3 i do love u!

Vi åkte hem till mamma och käkade lite klockan 3 sen lämnade jag Bellie där för jag skulle åka och jobba men ni må tro att det var en seeeg dag på jobbet idag, INGENTING att göra knappt, så jag tog mig en tur hem, duschade och tittade klart på karatekid jag diskade och gjode i ordning på balkongen och hann och tvätta 2 maskiner :) not bad for a work day. och nu har jag precis kommit hem igen, har lagt mig i sängen ska dra på någon mer film tänkte jag för jag är inte så trött. men jag längtar tills i morgon!

Imorgon är det då dags för söndags besöket hos min baby <3 me like alot! ska bli så UNDERBART skönt att han kommer hem snart så man slipper träffas på bestämmda tider och i ett mupp rum som man nu har gjort de senaste 3 åren, plus lite till men nu ramlar alla pusselbitarna på plats bara 1 del kvar som han tar med sig hem om 33 dagar, då blir pusslet helt, vi blir hela och vi blir till en! jag längtar fruktansvärt.

nepp nu ska jag välja film ur min lista och sen sussa ju :) 

TC /Frida

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0