Måndag 16 Augusti 2010

Då var det äntligen måndag igen har haft en väldigt trevligt helg förutom då att jag har jobbat hela helgen 09-18.. jag har varit så trött på mitt jobb att jag har gått och önskat dag ut och dag in att jag vore arbetslös men efter att ha jobbat 10 dagar i rad så får ju allt kännas lite pissigt.! just nu känns det endå rätt okej men när jag kommer till jobbet i eftermiddag (11dagar blir det idag) kommer jag nog spy på det igen, ska bli så underbart skönt att vara ledig nu i 3 dag Tisdag Onsdag OCH Torsdag sensation!

förutom allt jobb ihelgen då så har jag hittat på massor med grejor :) I fredags var jag med sötaste Susanne ute en sväng på en alkoholfri krogrunda (för min del iallafall) det var verkligen jätte trevligt, Robin joinade oss lite senare helt grobian full men det var lite roligt. Kom hem runt halv 2 tiden jobbigt att gå upp vid 07 sen kan jag lova men men. I lördags var jag med min sötaste skruttunge på lite tivoli :) jag ville verkligen också åka något men Belinda stoppade mig och sa "sluta nu mamma du får inte åka med det är ju faktiskt pinsamt ingen annan åker med sin mamma här" så det var ju bara att kliva åt sidan och titta på istället. <3 Söndag då, vad gjorde jag då? igår? joo jag var ju hos min bästaste Jennie och drickte kaffe :) har ju sakne na nu när hon varit i huvudstaden hela helgen :)

det var min helg det i kort version men bygger ut lite med en bild eller 2 :)

Susanne & Robin

Belinda & Gyzel



-38 days left <3
Love You Babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0