Onsdag 18 Augusti 2010

Ledig tisdag onsdag och torsdag, TROLIGT fick jobba både tisdag och idag men i morgon så SKA jag äntligen få vara ledig :) och hela dagen går åt till att storstäda och tvätta så så kan det vara ..

igår var vi (Jag och Bellie) på ett efterlängtat besök hos våran Habibi, det var jätte trevligt, och vi fick med oss hem massor med kakor, som idag dock är slut, dom var goda i natt haha tack mitt hjärta <3 love u!

jag har egentligen inget vettigt att skriva idag.. sitter och väntar på att 2 avsnitt av Medium ska börja så jag får ta mig ett lut i soffan innan jag ska måla klart Belindas byrå. har gjort en egen schablon idag, lägger ut bilder när den är färdig så jag får skryta med mitt mäster-verk :)

tjipp tjipp /Frida

Kommentarer
Postat av: LindaViberg \ .se

Vilken handy-women du är gumman!! Duktig som fan :D

2010-08-18 @ 22:22:31
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0